Search
Search
Close this search box.

مهاجرت فوری به هلند - مهاجرت با آیلتس 5

همواره یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان مهاجرت به کشورهای دیگر، داشتن مدرک زبان است. حداقل نمره ی قابل قبول برای دانشگاه ها معمولا بین 6 تا 6.5 است. از آنجایی که اخذ نمره ی 6 یا 6.5 آیلتس برای خیلی از متقاضیان، فرایندی سخت و زمانبر میباشد، کشور هلند فرصت ویژه ای برای این دست از متقاضیان ایجاد کرده است. این شیوه برای افرادیست که میخواهند هر چه سریعتر مهاجرت کنند و نمره زبان 5 یا 5.5 دارند. اگر شما آیلتس 5.5 دارید میتوانید با گذراندن دوره شش ماهه زبان در کشور هلند، شروع به تحصیل در دانشگاه مقصد نمایید. همچنین در صورتی که شما آیلتس 5 دارید می توانید با شرکت در دوره یک ساله، بصورت صد در صدی ویزا شوید. در ادامه ویدئو مهاجرت فوری به هلند – مهاجرت با آیلتس 5 را مشاهده می‌نمایید.

هزینه های دوره شش ماهه 4000 تا 5000 یورو میباشد؛ همچنین این هزینه ها برای دوره یک ساله با توجه به دانشگاه مقصد بین 5000 تا 7800 یورو است. ما در این مطلب در خصوص مهاجرت فوری به هلند – حتی با آیلتس 5 و بطور کلی مهاجرت با آیلتس 5، صحبت خواهیم نمود. اگر قصد مهاجرت تحصیلی به هلند را دارید، می توانید با تکمیل فرم ارزیابی رایگان، شرایط خود را برای مهاجرت به این کشور، مورد بررسی قرار دهید.

فهرست مقاله

مراحل تحصیل در هلند با آیلتس 5 یا 5.5 - مهاجرت با آیلتس 5

در این بخش از مقاله قصد داریم تا با بیانی ساده، مراحل تحصیل در هلند با آیلتس 5 یا 5.5 را تشریح کنیم. تحصیل در خارج از کشور یکی از مهمترین چالش های پیش روی محققان، دانشجویان و دانش آموزان ایرانی است. پروسه مهاجرت شامل موارد متعددی میباشد که اگر متقاضیان اشراف کامل به روند پروسه، از ابتدا تا انتها را نداشته باشند با مشکلات و سردرگمی مواجه میشوند و نهایتا دستیابی به هدف مورد نظر یا امکانپذیر نخواهد بود و یا با دشواری بسیار و صرف وقت و هزینه  زیاد قابل دسترسی خواهد بود. شما میتوانید برای آشنایی با مراحل اخذ پذیرش تحصیلی، به مقاله مربوطه مراجعه نموده و یا با دفتر موسسه تماس حاصل فرمایید.

مهاجرت با آیلتس 5 - مهاجرت فوری به هلند

بعد از دریافت پذیرش از دانشگاه مورد نظر، در صورتی که شما نمره آیلتس مورد نظر را نداشته باشید، میتوانید با ثبت نام در دوره های زبان 6 ماهه یا یک ساله، به کشور هلند مهاجرت نمایید. شما پیش از شروع تحصیل رشته مورد نظر خود، ابتدا دوره زبان را گذرانده و سپس شروع به تحصیل رشته مورد نظر می نمایید. این دوره ها توسط دانشگاهی که از آن پذیرش گرفته اید برگزار میگردد.

مزیت های شرکت در دوره های شش ماهه یا یک ساله زبان در هلند

شرکت در این دوره ها مزایا فراوانی دارد. افرادی که مدرک زبان متناسب با رشته مورد تقاضا را ندارند و همچنین فرصت برای آزمون مجدد هم ندارند، از این طریق می توانند خیلی زودتر به کشور هلند مهاجرت نمایند. از این رو، مهاجرت فوری به هلند را میتوان اولین مزیت شرکت در این دوره دانست. مزیت دیگری که این دوره ها دارند این است که شما لازم نیست که هزینه ی تمام دوران تحصیل خود را در ابتدا پرداخت کنید؛ به این مفهوم که کافیست در ابتدا فقط هزینه ی دوره مورد نظر را پرداخت کرده و به هلند مهاجرت نمایید. یکی دیگر از مزیت های این دوره، عدم ریجکتی ویزا است. شما با شرکت در این دوره بصورت تضمینی و صددرصدی ویزا خواهید شد. از دیگر مزیت های شرکت در این دوره، هزینه نسبتا پایین آن است. هزینه 5000 یورو برای یک دوره یک ساله هزینه ی بالایی بحساب نمی آید. شما میتوانید حتی با سنین نسبتا بالا (35 سال) در این دوره ها شرکت نمایید. از دیگر مزیت های این دوره میتوان به اخذ ویزای همراه همزمان اشاره کرد. شما میتوانید با مراجعه به مطلب خدمات ویزا، از خدمات ما در خصوص اخذ ویزا اطلاعات کسب نمایید.

خدمات گروه مهاجرتی آوید در اخذ پذیرش دوره های زبان

گروه مهاجرتی آوید با توجه به تجربیات فراوانی که در زمینه مهاجرت داشته و ارتباطات مختلفی که با دانشگاه های مختلف در شهرهای مختلف هلند دارد، میتواند پذیرش این دوره ها را به راحتی برای شما اخذ نموده و به سرعت کارهای مهاجرت شما را پیش ببرد. کافیست با ما همراه باشید.

مهاجرت با آیلتس 5 - مهاجرت فوری به هلند

سخن پایانی

همانطور که میدانید، ما در گروه مهاجرتی آوید تمام تلاش خود را میکنیم تا دغدغه های متقاضیان مهاجرت به کشور هلند را رفع نماییم. ما در مقالات مختلف به بررسی هر یک از دغدغه های شما عزیزان پرداخته و راه حل هر کدام را بیان نموده ایم. در مقاله هزینه های تحصیل و زندگی در هلند به جزئیات هزینه های زندگی در این کشور پرداختیم. همچنین در مقاله کار دانشجویی در کشور هلند به نحوه یافتن کار دانشجویی برای تامین بخشی از هزینه های تحصیلی پرداختیم. در ادامه این سری از مقالات به معرفی بورسیه های تحصیلی برای تمام مقاطع و تمام رشته ها پرداختیم. در ادامه بررسی دغدغه های متقاضیان، به نحوه یافتن خانه رسیدیم. ما در مقاله روش های پیدا کردن خانه در هلند به تفصیل به بررسی راه های یافتن محل سکونت در این کشور پرداختیم. در این مقاله نیز نحوه مهاجرت فوری به هلند با آیلتس 5 یا 5.5 را معرفی نمودیم. شما میتوانید با استفاده از بخش سرچ سایت، به مطالب سایت دسترسی داشته باشید. اگر سوالی در خصوص مهاجرت دارید کافیست در بخش پایین همین مطلب با ما درمیان بگذارید تا به آنها پاسخ دهیم. اگر در خصوص موردی میخواهید مقاله ای منتشر کنیم، کافیست در بخش پایین موضوع آن را مشخص کنید. موسسه آوید در کنار شماست تا رویاهایتان را به بهترین و راحتترین شکل، به واقعیت تبدیل کند.

مهاجرت به هلند را از کجا شروع کنیم؟

در صورتی که میخواهید در کشوری با آب و هوای بسیار عالی و موقعیت های فراوان شغلی، اقامت داشته باشید، گروه مهاجرتی آوید به شما مهاجرت تحصیلی به هلند را پیشنهاد میکند. از فرصت های فوق العاده ای که در این کشور برای تحصیل وجود دارد می توان به دریافت بورسیه تحصیلی در هر مقطع و هر رشته ای اشاره کرد. ما در گرووه مهاجرتی آوید تمام سعی خود را برای دریافت بورسیه برای تمام کلاینت های خود میکنیم. دریافت بورسیه برای بیش از 70 درصد از دانشجویان اعزامی، سند افتخاریست که در سوابق ما وجود دارد. پس اگر شما هم میخواهید در معتبرترین دانشگاه های هلند به تحصیل بپردازید، کافیست از طریق فرم ارزیابی رایگان، شرایط خود را مورد ارزیابی قرار داده تا از امکان مهاجرت خود به این کشور، آگاهی یابید. همچنین شما می توانید با رزرو وقت مشاوره، بصورت کاملا تخصصی و کامل از شرایط مهاجرت به این کشور اطلاع یافته و مراحل اخذ پذیرش را شروع نمایید. آوید در تمامی مراحل همراه شما می باشد.

5 1 رای
امتیاز مطلب
عضویت در خبرنامه
مرا آگاه کن
guest
0 دیدگاه
بازخورد درونی
نمایش تمام دیدگاه ها