Search
Search
Close this search box.

دریافت بورسیه در هر مقطع و هر رشته ای برای کشور هلند

اگر شما نیز متقاضی مهاجرت تحصیلی به کشورهای اروپایی میباشید، ما به شما، مهاجرت تحصیلی به هلند را پیشنهاد میکنیم. قطعا یکی از خواسته های هر متقاضی برای تحصیل در کشورهای دیگر، توانایی دریافت بورسیه در رشته و مقطع مورد نظر میباشد. هر وقت که صحبت از دریافت بورسیه میشود، موارد مختلفی به ذهن متقاضی خطور میکند. ما به بررسی تمام موارد خواهیم پرداخت و بهترین راه برای دریافت بورسیه با توجه به شرایط شما را تبیین خواهیم نمود. در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

قطعا تمام موارد گفته شده، در دریافت بورسیه تاثیر گذار است. اما دو مورد دیگر وجود دارد که عموم متقاضیان نسبت به آنها اطلاعات کاملی ندارند. این که برای دریافت بورسیه باید چه زمانی و از چه طریقی اقدام نمود. این عوامل حتی در برخی از موارد، موثر تر از عوامل گفته شده در بالا است.

دریافت بورسیه هلند موسسه آوید

خوب است بدانید که عموم بورسیه هایی که برای کشور هلند ارائه میشود، از طرف دولت یا دانشگاه مربوطه است. همچنین با توجه به تعدد بورسیه هایی که در این کشور وجود دارد، لازم است که در طول مسیر اخذ پذیرش تا مهاجرت، از مشاوران مجرب که نسبت به تمامی موارد مورد نیاز شما، آگاهی کامل دارند، کمک بگیرید. موسسه آوید با آشنایی به تمام این بورسیه ها و نحوه و زمان اخذ هر کدام با توجه به شرایط شما میتواند بهترین انتخاب برای تحقق رویاهای شما باشد. باعث افتخار است که توانسته ایم برای بیش از 70 درصد از متقاضیانی که ما را به عنوان همراه برگزیدند، بورسیه دریافت کنیم. پس اگر شما نیز قصد مهاجرت تحصیلی به کشور هلند را دارید، قطعا پیشنهادات ما برای شما، بسیار شگفت انگیز خواهد بود. در ادامه به معرفی انواع بورسیه خواهیم پرداخت.

فهرست مقاله

انواع بورسیه در کشور هلند

همانطور که گفته شد، بورسیه های مختلفی در کشور هلند ارائه میشود. این بورسیه ها برای مقاطع مختلف و رشته ها و دانشگاه های مختلف، متفاوت است. در ادامه به معرفی انواع بورسیه در کشور هلند می پردازیم:

همانطور که مشخص است، بورسیه انواع مختلفی دارد که نحوه دریافت هر کدام نیز متفاوت است. همچنین زمان اقدام و شیوه اقدام برای هر یک از موارد گفته شده، بسیار حائز اهمیت است. از این رو پیشنهاد میشود که در تمام مسیر اخذ پذیرش و مهاجرت، از مشاوران خبره ای که بطور تخصصی تمام موارد را بررسی نموده و بهترین پیشنهادات را به شما میدهند، کمک بگیرید.

دریافت بورسیه در تمام مقاطع تحصیلی در کشور هلند

خوب است بدانید که در کشور هلند، شما میتوانید در تمامی مقاطع بورسیه تحصیلی دریافت نمایید. عموم متقاضیان بر این باورند که تنها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری میتوان اقدام به دریافت بورسیه نمود؛ اما باید بدانید که شما میتوانید با انتخاب ما، حتی در مقطع کارشناسی نیز، بورسیه دریافت کنید. از آنجایی که مشاورین و کارشناسان ما در موسسه آوید، به تمام بورسیه های موجود و زمان اخذ هر کدام آگاهی کامل دارند، حتی دریافت بورسیه برای مقطع کارشناسی نیز، در تعداد زیادی از تجارب قبلی ما وجود داشته و شما هم میتوانید با همراه شدن با ما، احتمال دریافت بورسیه خود را چندین برابر نمایید. باید گفت که در مقطع کارشناسی، میزان این بورسیه بین 2000 تا 2500 یورو در سال میباشد که می تواند بخشی از هزینه تحصیل دانشجو را پوشش دهد. همچنین در مقاطع تحصیلی بالاتر و با توجه به رزومه و انگیزه نامه شما، میتوانید از بورسیه کامل شهریه و یا فول فاند بهره مند شوید. شما میتوانید با مراجعه به مقاله هزینه های تحصیل در هلند، بطور کامل و دقیق از تمام هزینه ها در هلند، آگاهی یابید.

دریافت بورسیه در تمام رشته ها در کشور هلند

عموم بورسیه هایی که در کشور هلند ارائه می گردد، از طریق دولت و دانشگاه ها داده شده و محدودیت های متفاوتی دارند. بعضی از بورسیه ها سالانه ارائه شده و فقط در رشته هایی خاص داده میشود. برخی از دانشگاه ها در مقطع کارشناسی نیز اقدام به ارائه بورسیه می نمایند. این دانشگاه ها محدودیتی در رشته تحصیلی اعمال نمی کنند. پس باید در انتخاب دانشگاهی که میخواهید در آن تحصیل کنید، حتما این مورد را مدنظر قرار دهید. از همه مهم تر برای دریافت بورسیه، زمان اقدام برای دریافت بورسیه است. از آنجایی که ارائه بورسیه عموما بین نفرات اولیست که اقدام می نمایند، برای همین زمان اقدام در دریافت بورسیه اهمیت فراوانی دارد. شما می بایست با آگاهی از زمان دقیق اقدام برای اخذ بورسیه و اقدام کردن در زمان مشخص، شانس دریافت بورسیه خود را بیشتر کنید. همانطور که گفته شد، ما در موسسه آوید با آگاهی از تمام این موارد، میتوانیم بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاوریم. کافیست همراه ما باشید.

سخن پایانی

حتما برای دریافت بورسیه با مشاوران و کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا از بورسیه ها، میزان هر کدام، دانشگاه های ارائه دهنده و زمان اقدام برای هر یک، آگاهی یابید. کارشناسان و مشاورین ما شرایط شما را به صورت کاملا دقیق و  تخصصی بررسی نموده و احتمال دریافت بورسیه را برای شما مشخص خواهند کرد. دریافت بورسیه برای مقطع کارشناسی و همچنین مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصص ماست. در نهایت باید گفت که تمام تلاش ما بر این است که برای تمامی موکلین خود، به هر میزانی که امکان پذیر است، بورسیه دریافت نموده تا بخش زیادی از دغدغه های مهاجرتیشان را از بین ببریم. همچنین ما در موسسه آوید خدمات متنوع ویزا را ارائه می دهیم. از جمله این خدمات می توان به اخذ ویزای همراه همزمان برای کشور هلند اشاره نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر، به خدمات ویزا موسسه آوید مراجعه نمایید.

همانطور که گفته شد، داشتن رزومه قوی و همچنین نوشتن انگیزه نامه مناسب، تاثیر بسزایی در اخذ بورسیه دارد. در زمینه نحوه نوشتن رزومه و انگیزه نامه، شما میتوانید از خدماتی که بصورت تخصصی توسط موسسه اعزام دانشجو آوید ارائه میشود، استفاده نمایید. همچنین ترجمه مدارک شما به صورت کاملا تخصصی توسط ما صورت می پذیرد.

توجه: تمام مطالب منتشر شده در وبسایت آوید، اختصاصی بوده و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

مهاجرت به هلند را از کجا شروع کنیم؟

در صورتی که میخواهید در کشوری با آب و هوای بسیار عالی و موقعیت های فراوان شغلی، اقامت داشته باشید، موسسه آوید به شما مهاجرت از طریق تحصیل به هلند را پیشنهاد میدهد. کشور هلند با داشتن تعداد زیادی از دانشگاه های معتبر بین المللی توانسته است تا سالانه، پذیرای تعداد زیادی از دانشجویان از سراسر دنیا باشد. همچنین به دلیل ارائه بورسیه های متعدد در تمام مقاطع و تمام رشته ها، شانس شما در بورسیه شدن، بسیار بالا خواهد بود. کافیست از طریق فرم ارزیابی رایگان، شرایط خود را مورد ارزیابی قرار داده تا از امکان مهاجرت خود به این کشور، آگاهی یابید. همچنین شما می توانید با رزرو وقت مشاوره، بصورت کاملا تخصصی از شرایط مهاجرت به این کشور اطلاع یافته و مراحل اخذ پذیرش را شروع نمایید. موسسه آوید در تمامی مراحل همراه شما می باشد.