Search
Search
Close this search box.

ترجمه مدارک اولین قدم برای مهاجرت

اگر شما هم متقاضی مهاجرت به کشورهای دیگر میباشید، یکی از اقدامات اصلی که باید در این خصوص انجام دهید، ترجمه مدارک است. ترجمه مدارک یکی از تخصصی ترین مراحل برای مهاجرت به دیگر کشورها بوده که ترجمه صحیح و دقیق مدارک میتواند مراحل اخذ پذیرش را تسریع کند. همکاری موسسه آوید با دارالترجمه های معتبر ، هم کار را سرعت می‌بخشد و هم اینکه به دانشجو اعلام می‌شود چه مهرهایی مورد نیاز است. علاوه بر ترجمه مدارک ، یکی از مهمترین خدمات موسسه آوید تنظیم رزومه بر اساس استاندارد دانشگاه، کمک به دانشجو در نوشتن انگیزه نامه و اصلاح آن و همچنین راهنمایی کردن دانشجو جهت تنظیم توصیه نامه و ارتباط با استاد مربوطه می باشد.‌ همچنین اگر می خواهید در مورد خدمات ویزا موسسه آوید اطلاعات کسب نمایید، میتوانید به مطلب خدمات ویزا مراجعه نمایید.

فهرست مقاله

ترجمه مدارک

ترجمه درست و سلیس مدارک یکی از عوامل تاثیر گذار در اخذ پذیرش تحصیلی و ویزا می باشد. نکته قابل تامل دیگر زمان ترجمه مدارک است. معمولا دارالترجمه های معتبر در زمان ددلاین های پذیرش و صدور ویزا بسیار شلوغ می باشند و این امکان وجود دارد که نتوانند به موقع مدارک را ترجمه کنند و به متقاضیان تحویل دهند؛ خصوصا در مورد ترجمه مدارک برای سفارت ایتالیا این موضوع جدی تر است. زیرا تنها چند دارالترجمه در ایران وجود دارد که مورد تایید سفارت ایتالیا است. موسسه آوید با آگاهی بر این موضوع و با بهره گیری از شبکه گسترده موسسات معتبر حوزه ترجمه، پشتیبان و همراه شما میباشد تا بتوانید درست و به موقع مدارک را برای پذیرش و سفارت گردآوری نمایید.

ترجمه مدارک موسسه آوید

نگارش رزومه ‌

یکی از اصلی ترین مدارکی که در زمان اقدام برای پذیرش نیاز می باشد، رزومه است. فرمت رزومه معمولا برای کشورهای مختلف متفاوت است، بنابراین می بایست طبق همان فرمت در اختیار دانشگاه مقصد قرار گیرد. در غیر اینصورت شانس دانشجو برای اخذ پذیرش کمتر میشود‌.

خدمات موسسه آوید در نگارش رزومه

پس از عقد قرارداد، موسسه آوید نمونه های استاندارد طبق فرمت مورد نیاز دانشگاه را برای متقاضی ارسال می‌کند. پس از نگارش اولیه رزومه توسط متقاضی، مسئول پرونده طبق استانداردهای دانشگاه مقصد رزومه را بازنویسی و ترجمه می‌کند و با رزومه جدید اقدام به اخذ پذیرش‌ می نماید.‌

انگیزه نامه

یکی از بزرگترین اشتباهات در زمان اپلای، نگارش انگیزه نامه توسط فردی غیر از متقاضی است. این امر نه تنها درست و استاندارد نیست بلکه شانس متقاضی برای دریافت پذیرش را کاهش می‌دهد. بهترین فرد برای نوشتن انگیزه نامه، خود متقاضی است.

اما خدمات موسسه آوید در نوشتن انگیزه نامه

هر دانشگاهی با توجه به سیاست و هدف تعیین شده اش یک رویکرد را اتخاذ کرده است و اطلاع از رویکرد دانشگاه در زمینه های مختلف علمی می‌تواند نکته بسیار حیاتی در نگارش انگیزه نامه باشد. اینکه چقدر هدف متقاضی در راستای این سیاست و رویکرد باشد می‌تواند نقش تعیین کننده ای در نگارش استاندارد انگیزه نامه داشته باشد.

برای مثال دانشگاه پلی تکنیک میلان بر اصل کانسپت و یا مفهوم استوار است. اما دانشگاه دلفت در هلند کاملا تکنیکال می باشد. در نتیجه بسیار مهم است که در زمان نگارش انگیزه نامه این موارد در نظر گرفته شود.‌ برای آشنایی با دانشگاه های کشور هلند و ایتالیا به مطالب مرتبط، مراجعه نمایید.

علاوه بر این ‌...

علاوه بر این برای نگارش انگیزه نامه، پاسخ دادن به چندین سوال بسیار حیاتی است و در واقع تیم بررسی اپلیکیشن ها در دانشگاه به دنبال پاسخ همین سوال ها می باشند. در نتیجه اپلیکیشنی انتخاب می‌شود که موفق شده تمامی این سوال ها را خیلی واضح پاسخ دهد.‌

موسسه آوید با در اختیار گذاشتن سوال ها و نمونه انگیزه نامه های مشابه، امکان نوشتن یک انگیزه نامه استاندارد را برای متقاضی فراهم می‌کند.‌ برای آن دسته از متقاضیانی ‌که از سطح زبان خوبی برخوردار نیستند هم موسسه آوید خدماتی را ارائه می‌دهد ‌که این خدمات شامل ترجمه رزومه، انگیزه نامه و توصیه نامه بدون دریافت هزینه می باشد.

توصیه نامه

خدمات موسسه آوید در نوشتن توصیه نامه

موسسه آوید همچنین در نوشتن توصیه نامه کاری و آکادمیک به دانشجو راهنمایی های لازم را ارائه می‌دهد. ارسال نمونه های مشابه با رشته متقاضی و اصلاح توصیه نامه قبل از گرفتن امضا و آپلود کردن آن، رزرو کردن زمان ثبت نام در شهرداری و سازمان مهاجرت از دیگر خدمات موسسه آوید می باشد. رزرو کردن وقت برای ثبت نام در شهرداری و گرفتن شماره شهروندی و همچنین گرفتن وقت از سازمان مهاجرت برای دریافت کارت موقت از دیگر خدمات ما می باشد. برای ثبت نام در این ارگان ها زمان مشخصی وجود دارد و هر کشور اروپایی زمان خاصی برای دانشجو در نظر میگیرد. بنابراین گرفتن وقت خصوصا در ماه سپتامبر که این ارگان ها بسیار شلوغ هستند، اهمیت زیادی دارد.

مهاجرت به اروپا را از کجا شروع کنیم؟

در صورتی که میخواهید به اروپا مهاجرت کنید، کافیست از طریق فرم ارزیابی رایگان شرایط خود را مورد ارزیابی قرار داده تا از امکان مهاجرت خود به کشور های مختلف آگاهی یابید. همچنین شما می توانید با رزرو وقت مشاوره، بصورت کاملا تخصصی و کامل از شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی اطلاع یافته و مراحل اخذ پذیرش را شروع نمایید. موسسه آوید در تمامی مراحل همراه شما می باشد.