Search

اجاره خانه در هلند - قیمت اجاره خانه در هلند - سایت اجاره خانه در هلند

با توجه به وجود دغدغه های فراوان برای متقاضیان مهاجرت، ما در وبسایت گروه مهاجرتی آوید، اقدام به انتشار مطالب متنوعی پیرامون دغدغه های اصلی متقاضیان و راه های رفع آنها نموده ایم. در مقاله هزینه های تحصیل در کشور هلند به جزئیات هزینه های شما در کشور هلند پرداختیم. همچنین در مقاله بورسیه های کشور هلند به این موضوع اشاره کردیم که شما میتوانید با همراهی گروه مهاجرتی آوید، با دریافت بورسیه در هر مقطع و هر رشته ای، بخش زیادی از هزینه های تحصیل خود را پوشش دهید. یکی دیگر از دغدغه های متقاضیان مهاجرت به کشور هلند، نحوه پیدا کردن خانه در هلند میباشد. ما در این مطلب در خصوص اجاره خانه در هلند، قیمت اجاره خانه در هلند و سایت اجاره خانه در هلند اطلاعات مفیدی را ارائه نموده ایم. شما میتوانید با پر کردن فرم ارزیابی، بطور رایگان شرایط خود را برای مهاچرت به کشورهای مختلف مورد ارزیابی قرار داده و یا با رزرو وقت مشاوره تخصصی، رویای مهاجرت خود را براحتی به واقعیت تبدیل کنید.

فهرست مقاله

مقدمه اجاره خانه در هلند

همانطور که در پیش مقدمه گفته شد، ما در این مقاله در خصوص اجاره خانه در هلند، قیمت اجاره خانه در هلند و سایت اجاره خانه در هلند اطلاعات مفیدی را ارائه نموده ایم. همچنین در این مطلب در خصوص نحوه یافتن خوابگاه، سوئیت، استودیو و… اطلاعاتی ارائه خواهیم نمود (استدیو خانه های بدون اتاق است که نهایتا دو نفر میتوانند از آن استفاده کنند). این مقاله شامل سایت ها در دسته بندی های مختلف است که شما می توانید با توجه به شهر محل سکونت و میزان سرمایه از آنها استفاده نمایید.  
اجاره خانه در هلند - قیمت اجاره خانه در هلند - سایت اجاره خانه در هلند

اولین موردی که شما میتوانید برای یافتن محل سکونت به آن مراجعه نمایید، وب سایت خود دانشگاه می باشد. شما میتوانید با چک کردن وب سایت دانشگاه گزینه های مناسبی پیدا کنید. همچینن برخی از دانشگاه ها دارای خوابگاه میباشند که میتواند گزینه مناسبی برای زندگی دانشجویی باشد. خوابگاه های دانشگاه شامل آپارتمان هایی برای 4-5 نفر یا اتاق های مشترک می باشد و برای رزرو براحتی میتوان از لینک خود دانشگاه اقدام کرد. برای آشنایی با دانشگاه های کشور هلند و لینک دانشگاه ها، به مقاله دانشگاه های هلند مراجعه کنید.

بجز خوابگاه ها، شما میتوانید محلی را برای اقامت، اجاره نمایید. معمولا در سایت دانشگاه ها، لینک هایی برای معرفی موارد دیگر (بجز خوابگاه ها) گذاشته شده است که خوب است بدانید که تمامی آن ها مبلمان ابتدایی را دارا هستند. در برخی از موارد محل زندگی شامل اتاق، استودیو و آپارتمان میشود. در سایت دانشگاه تعدادی لینک های پیشنهادی برای اجاره انواع اتاق و آپارتمان قرار دارد. تعدادی از این وبسایت ها مانند  change-is و hicondo خانه هایی فقط برای دانشجویان و افرادی که به تازگی وارد بازار کار شده اند ارائه میدهند.

یکی دیگر از محل های سکونت برای افرادی که میخواهند به هلند مهاجرت نمایند،  هتل های دانشجویی است که از هتل معمولی ارزانتر ولی از خوابگاه های دانشجویی گرانتر هستند. برای مثال میتوان به The Student Hotel Amsterdam City  اشاره کرد.

سایت اجاره خانه در هلند

در ادامه سایت های اجاره خانه در هلند آورده شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر یک از قیمت اجاره خانه در هلند مطلع گردید:

وب سایت Hoteljasnsen گزینه ای برای سکونت Homestay است. برخی از افراد و خانواده ها، اقدام به اجاره دادن اتاقی از خانه خود به دیگران میکنند. به این مفهوم که شما اتاق مختص به خود را دارید و از سایر فضاهای خانه بصورت اشتراکی با آن خانواده استفاده مکنید. به این نوع سکونت Homestay میگویند. در صورت تمایل میتوانید با هماهنگی دانشگاه، خانه هایی از این قبیل را پیدا کنید. نکته بسیار مهم در اجاره خانه این است که حتما روی قرارداد امکان ثبت نام در شهرداری با آن آدرس ذکر شده باشد. در ادامه تصویری از یک آپارتمان در شهر آمستردام را مشاهده مینمایید که در سایت های معرفی شده، موجود می باشد.

اجاره خانه در هلند - قیمت اجاره خانه در هلند - سایت اجاره خانه در هلند

یکی دیگر از سایت هایی که مناسب یافتن خانه برای دانشجویان و همچنین افراد مجرد است، وبسایت xior بوده که اطلاعات کاملی از خانه های شهرهای بزرگ ارائه می نماید.

خانه دولتی در کشور هلند

اگر شما می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، می توانید از طریق وب سایت زیر، خانه های دولتی (در مرکز هلند) را پیدا کنید. پس از ثبت نام شما در صف دریافت خانه دولتی قرار خواهید گرفت (حداقل زمان انتظار یک ماه می‌باشد). خانه های دولتی برای افراد کم درآمد بسیار فرصت مناسبی ایجاد می کند. کافیست در سایت زیر به دنبال خانه دولتی بگردید:

در ضمن اگر شما قصد دارید به همراه خانواده به کشور هلند مهاجرت کنید، می توانید با مراجعه به وب سایت زیر، خانه هایی که کمک هزینه دولتی دارند را مشاهده کنید. در این سایت اکثر خانه هایی در شهر های آپلدورن، دیفنتر و شهر های اطراف وجود دارد. باید توجه داشت که برای دریافت این خانه ها، شما نباید درآمد زیادی داشته باشید (برای مثال دانشجویان می توانند از این شرایط استفاده کنند) و همچنین خانه ای که انتخاب میکنید، باید بصورت مستقل باشد. همچنین اجاره آن نباید بیش از 750 یورو در ماه باشد. شما می توانید قبل از مهاجرت به هلند، خانه خود را انتخاب کرده و در انتظار تایید بمانید. کافیست به لینک زیر مراجعه کنید:

یافتن خانه در شهر آمستردام هلند

اگر دانشگاه شما در شهر آمستردام است و یا می خواهید در پایتخت کشور هلند و یا در حومه این شهر سکونت داشته باشید، سایت های زیر بطور تخصصی مناسب یافتن خانه در این شهر می باشد. بطور کلی در این سایت ها، اطلاعات املاک استان North Holland وجود دارد:

در ادامه یک واحد استودیو واقع در شهر آمستردام هلند را مشاهده مینمایید. تنوع واحد های آپارتمانی، استودیویی و… در این شهر بسیار زیاد است که با کمی گشت و گذار در سایت های معرفی شده میتوانید گزینه های بسیار مناسبی برای سکونت در آمستردام پیدا نمایید.

اجاره خانه در هلند - قیمت اجاره خانه در هلند - سایت اجاره خانه در هلند - خانه های سوشال در هلند

خدمات موسسه آوید در حوزه پیدا کردن خانه در هلند

در این مقاله به سختی های اجاره کردن خانه اشاره کردیم، اما مشاوران ما در این زمینه با راهنمایی کردن متقاضیان و ارائه اطلاعات از قبیل معرفی و ثبت  نام در وبسایت های معتبر در تمامی شهر های هلند کنار شما عزیزان می باشند.

همچنین  موسسه آوید در قالب یک پکیج با توجه به نیاز و بودجه شما اقدام به پیدا کردن خانه، سوئیت و اتاق میکنند. مشاوران ما با در اختیار داشتن لینک های مربوطه، قبل از ورود متقاضی به مذاکره با صاحب خانه پرداخته و ثبت نام و قرارداد اولیه را انجام داده و ارسال میدارد.

همچنین برای تجهیز کردن خانه، وبسایت های مربوطه را معرفی کرده و به این دلیل که متقاضی در بدو ورود امکان پرداخت آنلاین را ندارد ( دریافت کارت بانکی بین دو تا سه هفته به طول می انجامد ) خرید وسایل را انجام میدهند .

خرید خانه در هلند

مشاوران ما در کشور هلند با علم بر بازار ملک و شرایط خرید و فروش، اطلاعات به روز و واقعی را در اختیار متقاضی قرار میدهند و تا منعقد شدن قرارداد خرید ملک در کنار متقاضی می باشند. شما میتوانید با مراحعه به مقاله خرید خانه در هلند اطلاعات کاملی در خصوص خرید خانه در این کشور را کسب نمایید.

تنها موسسه در ایران

ما ادعا میکنیم تنها موسسه در ایران هستیم که خدمات اجاره و خرید ملک در تمام شهرهای هلند را ارائه میدهیم. گروه مهاجرتی آوید از صفر تا صد پروسه مهاجرت در کنار شما عزیزان میباشد، خدمات ما تنها به ایران محدود نمیشود بلکه شامل  پوشش و رفع تمام دغدغه های یک دانشجو پس از ورود به هلند میباشد.

مهاجرت به هلند را از کجا شروع کنیم؟

در صورتی که میخواهید در کشوری با آب و هوای بسیار عالی و موقعیت های فراوان شغلی، اقامت داشته باشید، موسسه آوید به شما مهاجرت تحصیلی به هلند را پیشنهاد میکند. از فرصت های فوق العاده ای که در این کشور برای تحصیل وجود دارد می توان به دریافت بورسیه تحصیلی در هر مقطع و هر رشته ای اشاره کرد. ما در موسسه آوید تمام سعی خود را برای دریافت بورسیه برای تمام کلاینت های خود میکنیم. دریافت بورسیه برای بیش از 70 درصد از دانشجویان اعزامی، سند افتخاریست که در سوابق ما وجود دارد. پس اگر شما هم میخواهید در معتبرترین دانشگاه های هلند به تحصیل بپردازید، کافیست از طریق فرم ارزیابی رایگان، شرایط خود را مورد ارزیابی قرار داده تا از امکان مهاجرت خود به این کشور، آگاهی یابید. همچنین شما می توانید با رزرو وقت مشاوره، بصورت کاملا تخصصی و کامل از شرایط مهاجرت به این کشور اطلاع یافته و مراحل اخذ پذیرش را شروع نمایید. موسسه آوید در تمامی مراحل همراه شما می باشد.

5 2 رای
امتیاز مطلب
عضویت در خبرنامه
مرا آگاه کن
guest
2 دیدگاه
بازخورد درونی
نمایش تمام دیدگاه ها
علی خرسندی
علی خرسندی
6 ماه قبل

بنده حدود دو ماه دیگه وارد هلند میشم. میخواستم بدونم که برای محل اسکان چه باید کنم؟ ممنونم