Search
Search
Close this search box.

هفت پیشنهاد کاربردی برای افزایش درآمد در کسب و کار

هر سال تعداد بی‌شماری کارآفرین جدید کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کنند. چه در کارآفرینی کاملاً تازه کار باشید چه یک کارآفرین با تجربه باشید که شرکت کوچک دیگری راه اندازی می کند، حفظ بهره وری کسب و کارتان اغلب یک فرآیند بی پایان است که به آن نیازمندید. برخی از کارآفرینان یک برنامه منظم صبحگاهی را انتخاب می کنند، در حالی که برخی دیگر بلافاصله، حتی قبل از اینکه از رختخواب بیرون بیایند، کار خود را شروع میکنند.

“اینسایدر” با هفت کارآفرین موفق در مورد چگونگی بهره وری و سوددهی کسب و کارشان مصاحبه کرده است. ما در این مقاله به معرفی هفت پیشنهاد کاربردی برای افزایش درآمد در کسب و کار پرداخته ایم.

فهرست مقاله

یک برنامه روتین صبحگاهی ترتیب دهید تا به خودتان بیایید

در سال 2017، مگان روپ یک شکاف در بازار کلاس رقص دید. بنابراین “انجمن اسکالپت” را که ترکیبی از رقص کاردیو و بدنسازی است را راه اندازی کرد تا به رقصندگان و غیر رقصندگان در فضاهای استودیویی در شهر نیویورک آموزش دهد. او اعداد دقیقی را اعلام نکرد، اما ابراز کرد که درآمد شرکتش تا سال 2020, 700 درصد افزایش یافته است. در روزهایی که شوهرش از نوزادشان مراقبت می کند، روپ یک برنامه منظم صبحگاهی را ترجیح می دهد. فرآیند ساده نوشیدن لیموناد، مصرف مولتی ویتامین، تهیه قهوه و صرف صبحانه قبل از روز کاری به او کمک می کند تا آرام شود.

پس اگر می خواهید درآمد کسب و کار خودتان را افزایش دهید، اولین گام برای شما، تهیه یک برنامه روتین صبحگاهی است تا به کمک آن به خودتان بیایید.

هفت پیشنهاد کاربردی برای افزایش درآمد در کسب و کار موسسه آوید

تمام داده های مربوط به شرکت خود را پیگیری کنید

در ژوئن 2020، ریا گراهام کوکومو رستورانی در بروکلین با برداشتی عجیب از غذاهای کارائیب افتتاح کرد. منو شامل پنکیک چنار شیرین، نان تخت میگو، دم گاو پخته شده و مرغ تند است.

بر اساس اسنادی که اینسایدر نیز به آنها دسترسی دارد, کوکومو تا پایان سال 2020 بیش از 1.9 میلیون دلار درامد ناخالص داشته است. در سال 2021 این شرکت به گردش مالی نزدیک به 4 میلیون دلار رسیده است.

گراهام این تجارت را با همسرش اداره می کند. در حالی که او در رستوران مشغول به کار است، تمام اطلاعات شرکت را زیر نظر دارد. او نظرات مشتریان و سیستم های مربوطه را چک می کند تا ببیند کسب و کار چگونه پیش می رود. به عنوان مثال، او می تواند ببیند که آیا نوشیدنی های خاصی فروش خوبی ندارند یا اینکه آیا یک پیشخدمت روزگار سختی را می گذراند. با رصد و پیگیری تمام داده های موجود مرتبط با کسب و کار خود، شما میتوانید بصورت دقیق نسبت به وضع موجود، موانع و فرصت ها، آگاهی داشته باشید و بهترین تصمیمات را برای کسب و کار خود اتخاذ نمایید.

حذف تمام عوامل حواس پرتی در بازه زمانی مشخص

دانیل اسنو 28 ساله موسس دو شرکت چند میلیون دلاری است؛ سازمان رسانه ای “رپ تی وی” و شرکت بازاریابی “اسنو”. او همچنین آژانس بازاریابی “کایند رد” را اداره میکند که عکس, فیلم و محتوای تبلیغاتی برای مشتریان ایجاد میکند.

آقای اسنو بین ساعت 9:30 تا 11:00 صبح هیچ تماسی را پاسخ نمی دهد. به گفته وی، دلیل این امر حذف تمام عواملی است که حواسش را پرت میکند. «این به من زمان می دهد تا واقعاً کار روسای بخش های مختلف خود را به طور کامل بررسی کنم.» از این رو لازم است تا بخشی از زمان کاری خود را با تمرکز کامل پیش ببرید. از این رو حذف تمام عوامل حواس پرتی برای یک بازه زمانی مشخص در طول روز، می تواند بسیار مفید باشد.

برای ورزش وقت بگذارید

آنجلیس بالک موسس شرکت لباس شنا به همین نام است. سال گذشته او با مایوهای رنگارنگ و چاپ شده اش گردش مالی میلیونی داشت. افراد مشهوری مانند هالی بری و نائومی کمپبل مایوهای او را پوشیده اند. قیمت لباس شنا های کمپانی وی, بین 160 تا 440 یورو متغیر است.

بالک می‌گوید وقت گذاشتن برای ورزش عامل مهمی در بهره‌وری کسب و کار  اوست. او معمولا روز خود را با پیاده روی، شنا یا تمرینات مختلف با مربی شخصی خود شروع می کند. به گفته ی وی: «این باعث می شود بدن و ذهن من احساس شادابی و جوانی داشته باشد».پس به عنوان چهارمین پیشنهاد کاربردی برای افزایش درآمد در کسب و کار از ورزش کردن بصورت روتین نام برده شده است.

هفت پیشنهاد کاربردی برای افزایش درآمد در کسب و کار در هلند موسسه آوید

در طول روز استراحت کنید

“هوپ اسمیت” بنیانگذار خط تولیدی مراقبت از پوست “موثا” است. به گفته ی وی در سال 2021 گردش مالی او حدود 3 میلیون دلار بوده است. او با حفظ برنامه ای که شامل زمان برای استراحت خودش هم میشود, بین وظایفش بعنوان یک مادر و کسب و کارش تعادل برقرار کرده است.

او می گوید: «وقتی بچه‌ها در مدرسه هستند و من بین جلسات کاری وقت  استراحتم است،  به مطالعه ی کتاب‌های غیر داستانی درباره رهبری، کسب‌وکار و خودسازی می پردازم.»

برخی از کتاب‌های مورد علاقه او عبارتند از: «کد شکن» نوشته والتر آیزاکسون، «سفیدی ثروت» نوشته دوروتی براون و «ابر انسان» نوشته دیپاک چوپرا. پس این باور که برای افزایش درآمد لازم است تا زمان استراحت خود را به کمترین میزان برسانیم، یک باور اشتباه است؛ زیرا استراحت مناسب تاثیر بسزایی در افزایش بهره وری و نهایتا افزایش درآمد در کسب و کار را دارد.

اهدافی را تعیین کنید و مرتبا بررسی کنید که آیا به آنها رسیده اید یا نه

اریفیلی گوناری دو شغل دارد: او بطور تمام وقت برای شرکت بیمه ی “سیفتی وینگ” کار میکند. هم چنین,او بنیانگذار “زد لینک” است که به شرکت ها کمک می کند مخاطبان جوان را هدف قرار دهند.

بر اساس اسناد تایید شده توسط “اینسایدر” شرکت بازاریابی او که در مسیر خوبی قرار دارد تا سال آینده بیش از 100000 دلار سود میکند. از آنجایی که او دو نقش دارد, گوناری اغلب بررسی می کند که آیا به اهدافی که هفته قبل برای خود تعیین کرده دست یافته است یا خیر. به عنوان مثال، از آنجایی که دورکاری یا همان کار در منزل متداول شده است, گوناری تمرکز خود را در زمینه ی بازاریابی روی کارمندانی که در خانه فعالیت میکنند, می گذارد. تعیین اهداف و بررسی آنها، کمک میکند تا از مسیر اصلی فاصله نگیریم. همچنین با پیگیری مستمر خواهید توانست که موانع موجود را مشخص نموده و در اولین زمان، رفع نمایید. از این رو با حذف موانع شما خواهید توانست که رشدی سریع تر را تجربه نمایید.

به بدنتان گوش کنید

دانا هاسون تقریبا 2.4 میلیون دنبال کننده در پلتفرم “تیک توک” و 116000 دنبال کننده در اینستاگرام دارد. در این پلتفرم ها, به دلیل به اشتراک گذاری نکات پخت و پز و محتوای مد و زیبایی شهرت دارد. در این ماه، او خطی از ظروف آشپزی، از جمله براق کننده های خوراکی و کیت پخت را راه اندازی کرد.

وی مشغله های بسیار زیادی در هر دو بخش مد و آشپزی دارد اما وجود این مشغله ها باعث نمیشود که او بدن خود را فراموش کند. از این رو با تماشای تلویزیون و یا تماس با خانواده، به خودش استراحت میدهد. از این رو اگر می خواهید درآمد خود را در کسب و کارتان افزایش دهید، لازم است تا به بدنتان گوش کنید. اگر شما هوای بدنتان را داشته باشید، بدنتان هم هوای شما را خواهد داشت.

نتیجه گیری

ما در این مقاله به معرفی هفت پیشنهاد کاربردی برای افزایش درآمد در کسب و کار پرداختیم. شما میتوانید با استفاده از این پیشنهادات ساده (ولی کاربردی) تاثیر قابل توجهی بر میزان درآمد خود در کسب و کارتان داشته باشید. شما میتوانید با مراجعه به بلاگ موسسه آوید به گنجینه عظیمی از مقالات کاربردی و بروز دسترسی داشته باشید. همچنین اگر میخواهید کسب و کار خود را در کشوری دیگر شروع کنید، کافیست با تماس بگیرید

توجه: تمام مطالب منتشر شده در وبسایت آوید، اختصاصی بوده و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

مهاجرت به اروپا را از کجا شروع کنیم؟

در صورتی که میخواهید به اروپا مهاجرت کنید، کافیست از طریق فرم ارزیابی رایگان، شرایط خود را مورد ارزیابی قرار داده تا از امکان مهاجرت خود به کشور های مختلف، آگاهی یابید. همچنین شما می توانید با رزرو وقت مشاوره، بصورت کاملا تخصصی و کامل از شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی اطلاع یافته و مراحل اخذ پذیرش را شروع نمایید. در ضمن شما میتوانید با مراجعه به صفحه خدمات ویزا، با خدمات متنوعی که ما در زمینه اخذ ویزا ارائه میدهیم، آشنا شوید. موسسه آوید در تمامی مراحل همراه شما می باشد.