Search
Search
Close this search box.

هزینه های اولیه ویزا تحصیلی کانادا در سال 2023

کانادا یکی از جذاب ترین مقاصد جهان برای دانشجویان بین المللی است که فرصت های متنوعی را در کشوری که به خاطر وسعت زیاد، شهرهای چند فرهنگی و زیبایی های طبیعی شناخته شده است، ارائه می دهد. اگر می‌خواهید در کانادا تحصیل کنید، داشتن اطلاعات در خصوص هزینه های اولیه ویزا تحصیلی کانادا در سال 2023 می تواند بسیار مفید و ضروری باشد. مهاجرت تحصیلی به کانادا هزینه های دیگری نیز دارد که میتوانید با مراجعه به مقاله هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا مراجعه نمایید.

فهرست مقاله

مقدمه هزینه های اولیه ویزا تحصیلی کانادا

برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا، هزینه های اولیه ای لازم است که پرداخت نمایید. از جمله این هزینه ها می توان به هزینه های دریافت پذیرش تحصیلی، اداره مهاجرت و ویزا، آماده سازی و ترجمه مدارک و تمکن مالی اشاره کرد. در ادامه به میزان هزینه ها اشاره خواهیم نمود. پس تا پایان با ما همراه باشید.

هزینه های اولیه ویزای تحصیلی کانادا

هزینه پذیرش تحصیلی و هزینه های دانشگاه کانادا

محل هزینهمیزان هزینه
آزمون زبان انگلیسی ۳۰۰ دلار
اپلیکیشن فی دانشگاه یا کالج 100 دلار به ازای هر درخواست

هزینه های اداره مهاجرت و ویزا کانادا

محل هزینهمیزان هزینه
استادی پرمیت 150 دلار به ازای هر فرد
ویزای کار همراه دانشجو۲۵۵ دلار
ویزای توریستی همراه دانشجو۱۰۰ دلار
انگشت نگاری کانادا 85 دلار به ازای هر فرد
انگشت نگاری به ازای هر خانواده (دو نفر و بیشتر)  ۱۷۰ دلار
سفر برای انگشت نگاری   200 دلار به ازای هر فرد

هزینه آماده سازی و ترجمه مدارک برای کانادا

محل هزینهمیزان هزینه
ترجمه مدارکمیانگین هزینه ۲۵۰ دلار

تمکن مالی مورد نیاز برای کشور کانادا

برای ویزای تحصیلی کانادا باید حداقل به اندازه یک سال شهریه تحصیل و یک سال هزینه زندگی در کانادا، تمکن بانکی ارائه دهید که برای سال ۲۰۲۳ به طور میانگین بین ۲۵ تا ۴۵ هزار دلار کانادا است. در بخش بعدی مقالات اطلاعات کامل تری در خصوص تمکن مالی ارائه خواهیم داد.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا را از کجا شروع کنیم؟

در حالی که جهان با ناامیدی به رسوایی ها و سیاست های ضد مهاجرتی آمریکا نگاه می کند، برخی از مهاجران به دنبال مکانی برای شروع زندگی جدید هستند. این امر کانادا را در صحنه جهانی به عنوان مکانی جایگزین برای جستجوی به اصطلاح رویای آمریکایی قرار داده است. کانادا کشوری با اقتصاد قدرتمند و دانشگاه های فراوان بوده که موقعیت های شغلی بسیاری دارد. اگر شما هم به دنبال مهاجرت به کانادا هستید، موسسه آوید به شما مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا را پیشنهاد میدهد. کافیست از طریق فرم ارزیابی رایگان، شرایط خود را مورد ارزیابی قرار داده تا از امکان مهاجرت خود به این کشور، آگاهی یابید. همچنین شما می توانید با رزرو وقت مشاوره، بصورت کاملا تخصصی و کامل از شرایط مهاجرت به این کشور اطلاع یافته و مراحل اخذ پذیرش را شروع نمایید. موسسه آوید در تمامی مراحل همراه شما می باشد.

0 0 رای
امتیاز مطلب
عضویت در خبرنامه
مرا آگاه کن
guest
0 دیدگاه
بازخورد درونی
نمایش تمام دیدگاه ها