Search
Search
Close this search box.

مهاجرت سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یکی از جدیدترین روش های مهاجرت به حساب می آید. در این روش متقاضی به منظور براه انداختن کسب و کار خود و بدست آوردن سود بیشتر و دریافت اقامت کشور مقصد دارایی های خود را در کشور دیگری و در پروژه های مختلف سرمایه گذاری میکند.
در این روش معمولا نیازی به داشتن نمره زبان ویا گذارندن دوره آموزشی نیست و غالبا متقاضی با محدودیت سنی هم مواجه نمی باشد. از این رو روشی مناسب برای کسانی است که که تمایلی به مهاجرت از طریق تحصیل را ندارند و دارایی لازم برای سرمایه گذاری را نیز دارند.
شاید مهمترین موضوع در مهاجرت سرمایه گذاری امکان دریافت ویزای همزمان همراه میباشد که دغدغه بسیاری از کسانیست که داری همسر و فرزند میباشند و میتوان این مزیت را جزو پر رنگ ترین مزایای مهاجرت سرمایه گذاری بر شمرد.
وقتی صحبت از مهاجرت از طریق سرمایه گذاری میشود ، بیشتر افراد تصور میکنند میبایست تمام دارایی خود و یا سرمایه هنگفتی را منتقل کنند که باید گفت این طرز فکر درست نیست. به طور مثال کشور هلند یکی از کشورهایی است که نیاز به انتقال سرمایه زیادی ندارد و با اندک پس انداز هم میتوان برای مهاجرت سرمایه گذاری اقدام کرد.
در این مقاله به نحوه سرمایه گذاری در کشورهای مختلف و مدارک و سرمایه لازم و چگونگی اخذ ویزا میپردازیم.

هلند موسسه اعزام دانشجو تکین ره گستر آوید
مهاجرت سرمایه گذاری به هلند
هلند موسسه اعزام دانشجو تکین ره گستر آوید
مهاجرت سرمایه گذاری به اسپانیا