Search

دوره های کارآموزی در هلند - ورود سریع به بازار کار هلند - مهاجرت از طریق کارآموزی

برای مهاجرت به کشورهای مختلف، راه های گوناگونی وجود دارد. مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت سرمایه گذاری و مهاجرت از طریق استارتاپ از انواع مهاجرت میباشند. هر کدام از این مهاجرت ها، پیش نیازهای متفاوتی دارند. شما میتوانید در مورد هر یک از موارد گفته شده از طریق همین وبسایت، اطلاعات جامعی کسب نمایید. اگر به دنبال ورود سریع به بازار کار هلند هستید و قصد گذراندن دوره های کارآموزی در هلند را دارید، شما میتوانید اقدام به مهاجرت از طریق کارآموزی نمایید. ما در این مطلب به این سوالات پاسخ خواهید داد که :«این دوره برای چه کسانی است؟ در چه رشته هایی ارائه میگردد و هزینه آن چقدر است؟». پس تا پایان با ما همراه باشید. در ضمن اگر قصد مهاجرت به کشور هلند را دارید، کافیست با پر کردن فرم ارزیابی، بصورت کاملا رایگان، شرایط خود را مورد بررسی قرار دهید. پس از تکمیل این فرم، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فهرست مقاله

مقدمه دوره های کارآموزی در هلند - آوسبیلدونگ در هلند

اگر از همراهان موسسه آوید باشید، حتما میدانید که ما در موسسه آوید به بررسی دغدغه های متقاضیان مهاجرت و راه های رفع هر یک میپردازیم. در مقاله هزینه های تحصیل در هلند به جزئیات هزینه های تحصیل پرداختیم و در ادامه با انتشار مقاله های کار دانشجویی در هلند و دریافت بورسیه از دانشگاه های هلند، به راهکارهای رفع این دغدغه پرداختیم. در این مقاله ما قصد داریم تا برای متقاضیانی که زمان برایشان بسیار مهم بوده و می خواهند به سرعت وارد بازار کار هلند شوند، راهکاری ارائه کنیم. باید گفت که مهاجرت کاری به کشورهای عضو اتحادیه اروپا، عموما بسیار سخت و پر چالش می باشد. ما در مقاله مهاجرت کاری به هلند از مشکلات و معضلاتی که در مهاجرت کاری با آن روبرو خواهید شد نام بردیم. حال در این مقاله به معرفی یک راه سریع و آسان برای ورود به بازار کار هلند می پردازیم.

دوره های کارآموزی در هلند - ورود سریع به بازار کار هلند - مهاجرت از طریق کارآموزی

دوره تحصیلی یک ساله برای ورود به بازار کار هلند برای چه کسانی است؟

دوره های کارآموزی در هلند برای افرادیست که مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد دارند و میخواهند به سرعت وارد بازار کار هلند شوند. در هلند داشتن مدرک مرتبط با کاری که میخواهید انجام دهید، بسیار مهم است. همچنین داشتن تجربیات کاری در زمینه مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو برای افرادی که دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد هستند، اقدام به برگزاری دوره های یک ساله ای میکند که در واقع به عنوان دوره تکمیلی شناخته میشود. شما میتوانید با شرکت در این دوره و گذراندن آن، به سرعت وارد بازار کار هلند شوید.

دوره های کارآموزی برای چه رشته هایی است؟

دوره های کارآموزی در هلند عموما برای رشته های فنی و مهندسی می باشد. البته در سایر رشته ها نیز دوره مشابه برگزار می شود. برای مثال اگر شما در رشته های الکترونیک، عمران، بیزینس، مدیریت، کامپیوتر و ... تحصیل کرده اید، از شانس بسیار بالایی برای شرکت در این دوره ها و یافتن شغلی مناسب، برخوردارید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات در خصوص رشته خود و امکان شرکت در این دوره، با دفتر موسسه آوید تماس بگیرید. کارشناسان ما بصورت کامل در این خصوص شما را راهنمایی خواهند کرد.

هزینه این دوره چقدر است؟

یکی از مباحثی که ما در مقالات مختلف مورد بررسی قرار میدهیم، مبحث هزینه ها و چگونگی پرداخت آن میباشد. هزینه های این دوره با توجه به رشته مورد نظر بین 8000 تا 9000 یورو است که شامل تخفیف شهریه هم میشود. از ویژگی های این دوره میتوان به امکان کارآموزی و دریافت حقوق اشاره کرد که میتواند بخشی از هزینه های شما را پوشش دهد. کارآموزی میتواند در خود دانشگاه و یا در کمپانی های خارج از دانشگاه باشد. نکته بسیار مهم در این خصوص این است که در صورتی که شما در دوران کارآموزی خود، خوب عمل کنید میتوانید در همان کمپانی استخدام شده و شروع به کار نمایید. از این رو این دوره فرصت ویژه ای است برای افراد مستعد و همچنین افرادی که تجربه کاری مناسبی در ایران کسب نموده اند. در نهایت خوب است بدانید که برخی از دانشگاه ها هزینه گفته شده را بصورت اقساطی از شما دریافت خواهند کرد.

نحوه برگزاری دوره های یک ساله تحصیلی برای  ورود به بازار کار چگونه است؟

همانطور که گفته شد، دوره های کارآموزی در هلند برای افرادیست که مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد خود را دریافت کرده اند؛ از این رو افرادی که متقاضی این دوره تحصیلی هستند، در رشته مورد نظر، دانش کافی دارند. این دوره نیز بیشتر دوره عملی بوده و شما در این دوره، روی پروژه های مختلفی کار خواهید کرد. برای مثال در رشته عمران معمولا پروژه ها در زمینه راه و ساختمان بوده و یا برای رشته الکترونیک بیشتر روی پروژه های بردهای الکترونیک کار خواهید کرد. همچنین در صورتی که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده باشید، عموما پروژه ای به منظور توسعه نرم افزارها را پیش خواهید برد.

برای شرکت در این دوره ها، چه زمانی باید اقدام کرد؟

این دوره ها تنها یک بار در سال برگزار می شود ولی از آنجایی که تعداد افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند بسیار زیاد است، اقدام به موقع در ثبت نام بسیار مهم است. اگر میخواهید که در این دوره ها شرکت نمایید میبایست جزو اولین افرادی باشید که در آنها ثبت نام میکنند (حدود شش ماه قبل از آغاز دوره می بایست برای اخذ پذیرش دوره مورد نظر اقدام کنید). شما میتوانید با دریافت مشاوره از کارشناسان ما از زمان و شیوه دقیق شرکت در این دوره ها اطلاعات کامل کسب نمایید.

مهاجرت فوری به هلند مدوره های کارآموزی در هلند - ورود سریع به بازار کار هلند - مهاجرت از طریق کارآموزی

مدارک لازم برای شرکت در این دوره ها چیست؟

برای شرکت در این دوره شما نیازمند مدرک تحصیلی مرتبط، ریز نمرات و ترجمه آنها و مدرک آیلتس با نمره 6 می باشد. البته در هنگام ثبت نام نیاز به ارائه مدرک زبان نمی باشد ولی در نهایت شما نیازمند این مدرک برای مهاجرت هستید. اگر شما نمره 5 یا 5.5 در آیلتس دارید میتوانید با شرکت در دوره های شش ماهه و یا یک ساله که در مقاله مهاجرت فوری به هلند به آن اشاره شد، در این دوره تکمیلی شرکت نموده و سپس وارد بازار کار شوید. یکی دیگر از نیازمندی های شرکت در این دوره ها نیز، نداشتن گپ تحصیلی طولانی است.

دوره های یک ساله برای ورود به بازار کار هلند – سخن پایانی

در این مقاله سعی بر این شد که بصورت کامل به معرفی دوره های یک ساله برای ورود به بازار کار هلند بپردازیم. این دوره ها فرصت ویژه ایست که فقط کشور هلند آنها را ارائه میدهد. از ویژگی ها مهم این دوره میتوان به عدم ریجکتی ویزا و همچنین دریافت ویزای همراه همزمان اشاره کرد. نوع ویزای شما تحصیلی بوده که پس از تکمیل دوره، مدل اقامتی شما به اقامت کاری تبدیل خواهد شد. اگر شما نیز می خواهید به سرعت وارد بازار کار هلند شوید، این فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام کنید. ما در کنار شما هستیم تا آرزوهایتان را به بهترین شکل، به واقعیت تبدیل کنیم.

مهاجرت به هلند را از کجا شروع کنیم؟

در صورتی که میخواهید در کشوری با آب و هوای بسیار عالی و موقعیت های فراوان شغلی، اقامت داشته باشید، موسسه آوید به شما مهاجرت تحصیلی به هلند را پیشنهاد میکند. از فرصت های فوق العاده ای که در این کشور برای تحصیل وجود دارد می توان به دریافت بورسیه تحصیلی در هر مقطع و هر رشته ای اشاره کرد. ما در موسسه آوید تمام سعی خود را برای دریافت بورسیه برای تمام کلاینت های خود میکنیم. دریافت بورسیه برای بیش از 70 درصد از دانشجویان اعزامی، سند افتخاریست که در سوابق ما وجود دارد. پس اگر شما هم میخواهید در معتبرترین دانشگاه های هلند به تحصیل بپردازید، کافیست از طریق فرم ارزیابی رایگان، شرایط خود را مورد ارزیابی قرار داده تا از امکان مهاجرت خود به این کشور، آگاهی یابید. همچنین شما می توانید با رزرو وقت مشاوره، بصورت کاملا تخصصی و کامل از شرایط مهاجرت به این کشور اطلاع یافته و مراحل اخذ پذیرش را شروع نمایید. موسسه آوید در تمامی مراحل همراه شما می باشد.

5 2 رای
امتیاز مطلب
عضویت در خبرنامه
مرا آگاه کن
guest
2 دیدگاه
بازخورد درونی
نمایش تمام دیدگاه ها
حسین مهدوی
حسین مهدوی
7 ماه قبل

سلام
ممنونم از مطلب مفیدتون. قصد مهاجرت به هلند رو دارم. کدوم روش رو پیشنهاد میدین؟