Search

روش های مهاجرت در سال 2024

ما در سری مقالات خود به بررسی موارد مختلف پیرامون موضوع مهاجرت پرداخته ایم. شما می توانید با مراجعه به بخش بلاگ موسسه آوید به آخرین مقالات منتشر شده، دسترسی داشته باشید. ما در گروه مهاجرتی آوید بطور مستمر مقالات بروز و یونیک قرار داده و اطلاعات کاملی پیرامون مهاجرت و هر آنچه در زمینه مهاجرت لازم دارید، منتشر می کنیم. در ادامه این روند در این مقاله به معرفی روش های مهاجرت در سال 2024 می پردازیم. اگر قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی و کانادا را دارید، می توانید با تکمیل فرم ارزیابی رایگان، شرایط خود را برای مهاجرت به این کشورها، مورد بررسی قرار دهید.

فهرست مقاله

مقدمه روش های مهاجرت در سال 2024

بطور کلی روش های مهاجرت را میتوان به سه بخش تقسیم کرد؛ مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهاجرت سرمایه گذاری. با توجه به این که ممکن است مراحل و قوانین مربوط به هر یک بطور پیوسته تغییر کند، لازم است تا شما با آخرین تغییرات آشنا شوید. ما در این مقاله به روش های مهاجرت در سال 2024 (متناسب با آخرین تغییرات اعمال شده) می پردازیم.

روش های مهاجرت در سال 2024

روش های مهاجرت در سال 2024 – مهاجرت تحصیلی 

شاید بتوان گفت، اولین، راحت ترین، امن ترین و حتی سریع ترین نوع مهاجرت، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. در این نوع مهاجرت، هدف ابتدایی تحصیل در کشور مقصد و سپس یافتن کار و نهایتا دریافت اقامت کشور مورد نظر بوده است. دلایل بسیار زیادی میتوان برای مهاجرت تحصیلی بیان کرد. از جمله این دلایل می توان به تحصیل در دانشگاه هایی با سطح علمی بالاتر، تجربه زندگی و تحصیل در کشوری دیگر، گرفتن پاسپورت کشوری دیگر و استفاده از مزیت های آن اشاره نمود. بطور کلی برای این نوع مهاجرت لازم است تا شما از یک دانشگاه پذیرش گرفته و مدارک و پیش نیاز های آن را آماده کرده و سپس اقدام به گرفتن ویزا نمایید. ما در مقاله مراحل مهاجرت در سال 2024 بطور کامل به تبیین مراحلی که لازم است (برای هر کدام از روش های مهاجرت) طی شود، پرداخته ایم.

مهاجرت تحصیلی در سال 2024

روش های مهاجرت در سال 2024 – مهاجرت کاری

کشورهای توسعه یافته و قدرتمند اقتصادی همواره به دنبال نیروی کار متخصص و جذب سرمایه انسانی به منظور تامین نیروی کار مورد نیاز کشورشان هستند. در نتیجه فرصت برای کسانیکه به دنبال ارتقا شغلی و کسب مهارت های بیشتر و درآمد بالاتری هستند فراهم میشود. از این رو اگر شما نیز به دنبال مهاجرت به کشورهای توسعه یافته هستید و تخصص کافی در کاری دارید میتوانید از طریق مهاجرت کاری اقدام نمایید. باید گفت که با توجه به قوانینی که وجود دارد، اگر میخواهید به کشورهای عضو اتحادیه اروپا مهاجرت کنید، کمی کارتان دشوار است؛ زیرا کمپانی مورد نظر می بایست ابتدا فرد مورد نظر را از درون کشور خود و سپس اتحادیه اروپا پیدا کند. در ادامه اگر پس از گذشت زمانی فرد مورد نظر یافت نشد، میتواند درخواست جذب نیروی کار از خارج از اتحادیه اروپا بدهد.

از آنجایی که این مورد هم بسیار زمان بر بوده و هم با توجه به قوانین اروپا (که اگر شرکتی بخواهد فردی را از خارج از اتحادیه اروپا جذب کند، می بایست حقوق نسبتا بالایی به وی پرداخت نماید) هزینه بیشتری دارد، عموما کمپانی ها مشتاق به این کار نیستند، مگر آنکه شما در زمینه مورد نیاز آنها، از تخصص بسیار بالایی برخوردار باشید. در این صورت کمپانی مورد نظر مجاب شده که این فرایند را طی کرده تا با شما قرارداد ببندد. بطور خلاصه برای مهاجرت کاری می بایست ابتدا برای یک کمپانی درخواست کار نموده و رزومه و انگیزه نامه خود را فرستاده و بعد از تماس کمپانی مورد نظر و شرکت در مصاحبه، در صورت پذیرفته شدن، شما ویزای کاری گرفته و می توانید مهاجرت نمایید. البته شما میتوانید با گذراندن دوره های یک ساله، تمام محدودیت ها را رفع کرده و به کشور هلند مهاجرت نمایید. برای آشنایی با این دوره به مقاله ورود سریع به بازار کار هلند با دوره های تحصیلی یک ساله مراجعه نمایید.

مهاجرت کاری در سال 2024

خوب است بدانید که در برخی از کشورهای توسعه یافته مانند کشور هلند، به دلیل کمبود نیروی کار شرایط به سمت آسانتر شدن دریافت ویزای کاری در سال 2024 پیش میرود. برای مثال در همین کشور، برخی از تغییراتی که در قوانین مهاجرت کاری هلند در سال 2024 اعمال خواهد شد عبارتند از:

  • کاهش حداقل حقوق مورد نیاز برای دریافت ویزای کار
  • افزایش تعداد مشاغل مورد نیاز که بدون نیاز به مدرک زبان هلندی می توان برای آنها ویزای کار دریافت کرد
  • تسهیل روند درخواست ویزای کار

روش های مهاجرت در سال 2024 – مهاجرت سرمایه گذاری

آخرین نوع مهاجرت، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. می توان گفت که این نوع مهاجرت کمترین پیش نیاز را دارد؛ به این مفهوم که تنها موردی که شما باید داشته باشید، سرمایه (پول) است. اگر شما سرمایه لازم را برای مهاجرت دارید (معمولا میزان سرمایه مورد نیاز برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، بین 250000 تا 1000000 یورو میباشد)، تنها کافیست که با برقراری ارتباط با مشاورین ما (که بطور کامل به فرایند مهاجرت سرمایه گذاری تسلط داشته و به تمامی قوانین حقوقی مربوط به مهاجرت از این طریق اشراف دارند)، مهاجرتی آسان و بی دغدغه را تجربه کنید. این نوع مهاجرت نه به مدرک زبان نیازمند است و نه محدودیت سنی دارد. مشاورین ما با بررسی شرایط شما و میزان سرمایه شما، بهترین کشورها را برای سرمایه گذاری پیشنهاد خواهند کرد. پس کافیست با ما همراه باشید.

مهاجرت سرمایه گذاری در سال 2024

مهاجرت از طریق خرید پاسپورت

این روش، زیرمجموعه ای از مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. شما در این روش بجای این که پول خود را روی پروژه ای سرمایه گذاری کنید، این مبلغ را به دولت کشور مورد نظر داده و در ازای آن، پاسپورت آن کشور را دریافت می کنید (پاسپورت آن کشور را خریداری میکنید). شما در این روش مبلغی را به کشور مورد نظر اهدا کرده (دونیت کرده) و این مبلغ عموما در فعالیت های بشر دوستانه استفاده میشود و شما به ازای این فعالیت بشردوستانه، پاسپورت آن کشور را دریافت می کنید. همانطور که گفته شد، این روش یکی از زیر مجموعه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری بوده و به همین جهت به مدرک زبان احتیاجی ندارید. همچنین در این روش سن و سال و مدرک شما اهمیتی نخواهد داشت. خرید پاسپورت در حال حاضر (در سال 2024) در این کشورها امکان پذیر است: «مالت، قبرس، سنت کیتس و نویس، دومینیکا، سنت لوسیا، گواتمالا، برزیل، پاناما، ترکیه»

مهاجرت به اروپا را از کجا شروع کنیم؟

در صورتی که میخواهید به اروپا مهاجرت کنید، کافیست از طریق فرم ارزیابی رایگان، شرایط خود را مورد ارزیابی قرار داده تا از امکان مهاجرت خود به کشور های مختلف، آگاهی یابید. همچنین شما می توانید با رزرو وقت مشاوره، بصورت کاملا تخصصی و کامل از شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی اطلاع یافته و مراحل اخذ پذیرش را شروع نمایید. در ضمن شما میتوانید با مراجعه به صفحه خدمات ویزا، با خدمات متنوعی که ما در زمینه اخذ ویزا ارائه میدهیم، آشنا شوید. گروه مهاجرتی آوید در تمامی مراحل همراه شما می باشد.

0 0 رای
امتیاز مطلب
عضویت در خبرنامه
مرا آگاه کن
guest
0 دیدگاه
بازخورد درونی
نمایش تمام دیدگاه ها