Search

دانشگاه ونیز ایتالیا

دانشگاه فوسکاری ونیز در سال 1868 در یک کاخ گوتیک تاسیس شد به همین علت نام این دانشگاه با الهام از نحوه معماری ساختمان فوسکاری نامیده شد. این دانشگاه در ونیز مرکزی و در حوضه کانال گراند واقع شده است. دانشجویانی که به اندازه کافی خوش شانس باشند که موفق به تحصیل در این دانشگاه شوند، از یکی از زیباترین مناطق در دنیا بهره مند خواهند شد و آن شهر روی آب و افسانه ای ونیز است که در لیست میراث جهانی به ثبت رسیده است.
تاریخچه
دانشگاه  فوسکاری ونیز از ابتدا به عنوان Regia Scuola Superiore di Commercio (دبیرستان تجارت سلطنتی ) توسط یک حکم سلطنتی در تاریخ 6 اوت 1868 تاسیس شد و آموزش در دسامبر همان سال آغاز شد. ایده ایجاد چنین مدرسه ای پس از ضمیمه ونیز به پادشاهی جدید ایتالیا در سال 1866 به وجود آمد و توسط سه نفر ارتقا یافت: لوئیجی لووزاتتی( اقتصاددان سیاسی یهودی، بعدا نخست وزیر ایتالیا) ادواردو دوداتی (سناتور پادشاهی ایتالیا و معاون رئیس جمهور ) و فرانسیسکو فرارا ( اقتصاددان سیسیلی مدیر مدرسه ).
دانشکده ها
دانشگاه ونیز هشت دانشکده با بیش از 21000 دانشجو دارد. این دانشکده ها عبارتند از :

Economics Philosophy and Cultural Heritage Management Environmental Sciences, Informatics and Statistics Molecular Sciences and Nanosystems Linguistics and Comparative Cultural Studies Asian and North African Studies Humanities

رنکینگ دانشگاه
دانشگاه ونیز در وبسایت جهانی QS رتبه 150 دانشگاه برتر جهان برای هنر و علوم انسانی و زبان  و در لیست 200 دانشگاه برتر برای تاریخ قرار دارد. در رشته اقتصاد نیز در لیست 250 دانشگاه برتر دنیاست.
امکانات

این دانشگاه خدمات هدفمند برای حمایت، راهنمایی، و هدایت شما از طریق دنیای مار را به شما میدهد و این فرصت را در اختیار دانشجویان قرار میدهد تا با شرکت های بین المللی نماس مستقیم برقرار کنند و مهارت های خود را از طریق کارگاه های خاص خود در زمینه کارآفرینی و مهارت های دیگر توسعه دهند . دانشجویان میتوانند در رویداد های استخدام و گرایش کاری مشارکت کنند و در مورد نوشتن و ایجاد رزومه کمک و راهنمایی بگیرند.

این دفتر دوره های کارآموزی و کار در ایتالیا و خارج از کشور، همچنین نمایشگاه های حرفه ای، فرصت های استخدام و کارگاه های آموزشی را برای کمک به دانش آموزان کنونی و فارغ التحصیلان برای دست آوردن مهارت های حرفه ای که نیاز به رقابت در بازار کار دارند، برگزار می کند. افرادی که برای تحصیل در ایتالیا به ونیز سفر می کنند می توانند برای دوران پس از تحصیل خود از این خدمات استفاده کنند. سیستم کتابخانه دانشگاه (SBA) شامل 4 کتابخانه اصلی (هنر و علوم انسانی، اقتصاد و مدیریت، زبان ها و فرهنگ ها، علم و فناوری) با حدود 1 میلیون کتاب و 400 هزار نشریه و دسترسی به طیف وسیعی از منابع الکترونیکی است. این مرکز دوره های زبان های انگلیسی، فرانسوی، روسی، اسپانیایی و آلمانی را در سطوح مختلف فراهم می کند.دانشگاه ونیز دارای ایستگاه رادیویی است که  توسط دانش آموزان دانشگاه فوسکاری ایجاد شده است و اخبار دانشگاه را پوشش می دهد. مراکز پژوهشی دانشگاه ونیز ایتالیا مرکز زبان دانشگاه – CLA مرکز مهارت های فکری مرکز رنسانس و اندیشه های مدرن مدرن مرکز تحقیقات تجربی مدیریت و اقتصاد (CERME) مرکز آموزش زبان مرکز خدمات بین المللی برای رشته های تجربی مرکز بین المللی مطالعات اقتصاد گردشگری مرکز تحقیقات حقوق بشر وزارت امور خارجه مرکز مطالعات هنرهای روسی مرکز بین المللی علوم انسانی و اجتماعی مؤسسه کنفوسیوس ونیز موسسه دینامیک فرایندهای محیطی – CNR مرکز مطالعات آب و هوا ونیز (VICCS) مراکز بین دانشگاهی مرکز اروپایی فناوری زندگی مرکز بین الملل اخلاق مرکز بین دانشگاه مطالعات فرهنگ ونوتو
افراد مشهور
جوزپه دلونگی ، بازرگان انریکو دلالکیا، بازرگان روبرتو منگوسو، بانکدار و سرمایه گذار رنزو روسو ، بازرگان، بنیانگذار نام تجاری لباس دیزل میشل بولدرین، اقتصاددان پائولو کاستا، اقتصاددان و سیاستمدار کارلو کارارو، اقتصاددان اوگو لا ملفا، سیاستمدار فلامینیو پیکولی، سیاستمدار لیلی گربر، سیاستمدار، نویسنده، روزنامه نگار باربارا فری، مورخ پل واتزلاویک، فیلسوف و روانشناس ماسیمیلیانو فراتی ، پیانیست

مهاجرت به ایتالیا را از کجا شروع کنیم؟

در صورتی که میخواهید در کشوری با آب و هوای بسیار عالی و سرشار از جاذبه های گردشگری و همچنین موقعیت های فراوان شغلی، اقامت داشته باشید، موسسه آوید به شما مهاجرت از طریق تحصیل به ایتالیا را پیشنهاد میدهد. کافیست از طریق فرم ارزیابی رایگان، شرایط خود را مورد ارزیابی قرار داده تا از امکان مهاجرت خود به این کشور، آگاهی یابید. همچنین شما می توانید با رزرو وقت مشاوره، بصورت کاملا تخصصی و کامل از شرایط مهاجرت به این کشور اطلاع یافته و مراحل اخذ پذیرش را شروع نمایید. موسسه آوید در تمامی مراحل همراه شما می باشد.