Search

دانشگاه اوترخت هلند - Utrecht University

دانشگاه اوترخت یکی از قدیمی ترین دانشگاه های حال حاضر اروپا با قدمتی حدود 400 سال می باشد. همه ساله تعداد بالایی از دانشجویان از سرتاسر دنیا برای تحصیل به این دانشگاه مراجعه می نمایند. دانشگاه اوترخت (Universiteit Utrecht)، واقع در اوترخت هلند بوده که یکی از بزرگترین دانشگاه‌های اروپا است. این دانشگاه، ۳۰۴۴۹ دانشجو و ۵۲۹۵ کارمند و عضو هیئت علمی دارد و بودجه این دانشگاه ۷۶۵ میلیون یورو می باشد. اگر قصد مهاجرت به هلند را دارید، می توانید شرایط خود را بصورت کاملا رایگان مورد بررسی قرار دهید. کافیست بر روی دکمه فرم ارزیابی کلیک نمایید.

فهرست مقاله

آشنایی با دانشگاه اوترخت هلند

دانشگاه اوترخت به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های هلند، در سال 1636 در قلب هلند، در شهر اوترخت، که یکی از زیباترین شهرهای هلند است، تأسیس شد و به دلیل کیفیت و رویکرد خلاقانه در تحقیق و آموزش مشهور است. دانشگاه اوترخت طیف گسترده ای از برنامه های آموزشی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد که هلندی و انگلیسی را ارائه می دهد. پژوهش همیشه نقش اساسی در برنامه های دانشگاه ایفا می کند، محتوای رشته های دانشگاهی با تحقیقات سطح بالا مرتبط است و این کیفیت آن را تضمین می کند.دانشجویان توسط محققان در گروه های کوچک آموزش داده می شوند. تحقیقات در این دانشگاه بر اساس نظم و ترتیب است که این دانشگاه را در توسعه رشته های مختلف علمی پیشرو کرده است. تحقیقات این دانشگاه در همه زمینه ها از بیوشیمی و بیوفیزیک گرفته تا حقوق بشر و فرهنگ موثر است. تمرکز عمده این دانشگاه بر پژوهش و آموزش با پوشش رشته های مختلف علمی و به ویژه همکاری بین این حوزه هاست. دانشگاه اوترخت در 15 زمینه مختلف تحقیقاتی انجام می دهد. گروه های تحقیقاتی سطح بالا، گستردگی نظام علمی این دانشگاه، بستر مناسبی را برای تحقق خلاقیت های جدید در پژوهش فراهم کرده است. سالانه 2000 دانشجوی خارجی برای شرکت در دوره های تحصیلی که به زبان انگلیسی برگزار می شود به این دانشگاه می روند. دانش آموزان از همان ابتدا با کار و آموزش در کنار 125 ملیت مختلف، کار در یک محیط بین المللی را یاد می گیرند.

دانشگاه اوترخت هلند

دانشکده های دانشگاه اوترخت هلند

50 رشته ی کارشناسی در دانشگاه اوترخت هلند ارائه میشود  که تعداد 10 رشته از آنها به زبان انگلیسی تدریس می شوند.همچنین 143 رشته ی تحصیلی کارشناسی ارشد که 89رشته از آنها به زبان انگلیسی آموزش داده می شوند. دانشگاه اوترخت  دارای 7 دانشکده است که به ترتیب زیر می باشند:

Faculty of Geoscience
Faculty of Humanities
Faculty of Law, Economics and Governance
Faculty of Medicine
Faculty of science
faculty of Social and Behavioral Sciences
Faculty of Veterinary Medicine

رنکینگ دانشگاه اوترخت هلند

در رده بندی جهانی دانشگاه اوترخت هلند رتبه 69 در وبسایت جهانی QS (معتبرترین وبسایت جهانی برای سنجش رتبه علمی دانشگاه) و 13 اروپا را در سال 2019 دارا می باشد.

امکانات دانشگاه اوترخت هلند

محتوای رشته‌های تحصیلی مرتبط با تحقیقات سطح بالا، می‌باشد و همین موضوع کیفیت آن را تضمین می‌کند. دانشجویان در گروههای کوچک، توسط محققان آموزش داده می شوند. پژوهش در دانشگاه اوترخت هلند به پایه نظم و ترتیب می باشد و باعث شده دانشگاه در توسعه رشته های مختلف علمی پیشرو باشد.

در دانشگاه اوترخت واحدی تحت عنوان “Utrecht RoboLab” وجود دارد که کار بر روی آموزش، طراحی، تحقیق و توسعه در حوزه علم رباتیک را برعهده دارد.سالانه، 2,000 دانشجوی خارجی، برای شرکت در دوره های تحصیلی که به زبان انگلیسی برگزار می شود، به این دانشگاه می روند. دانشجویان کار کردن در یک محیط بین المللی را، از همان آغاز از طریق کار کردن و آموزش 125 ملیت مختلف در کنار هم می آموزند.

امکانات دانشگاه اوترخت هلند

اوترخت دارای یک جامعه دانشجویی شلوغ است که از بسیاری از سازمان ها و جوامع مختلف دانشجویی تشکیل شده است. دانشگاه اوترخت فعالیتهای فوق برنامه ای متعددی را از طریق شرکتهای تابعه خود از جمله مرکز فرهنگی پارناسوس ارائه می دهد که می توانید استعدادهای خود را در هنرهای نمایشی کشف کنید ، یک کارگاه خلاقانه را انجام دهید یا در سایر کارهای هنری شرکت کنید. پردیس پارک دانشگاه اوترخت همچنین امکانات ورزشی عالی Olympus را برای ورزش های تیمی و تلاشهای ورزشی فردی فراهم می کند.

دو دانشکده بزرگ علوم انسانی و حقوق و حکمرانی در شهر داخلی اوترخت واقع شده اند. پنج دانشکده دیگر و بیشتر خدمات اداری در پارک علمی اوترخت در حومه شهر واقع شده است.سالهاست که دانشگاه اوترخت در رأس نوآوری های آموزشی قرار گرفته و برای گروه های دانشجویان با استعداد و با انگیزه فوق العاده برنامه هایی چالش برانگیز ایجاد می کند تا نیاز بین المللی فارغ التحصیلان برجسته را برآورده سازد. این در تعدادی از ابتکارات اوترخت ، مانند کالج دانشگاه اوترخت و کالج حقوقی اوترخت نشان داده شده است. دانشگاه اوتفرخت هلند با داشتن مدرسین الهام بخش و دانشجویان بلندپرواز، دائماً در حال ایجاد آموزش بهتر است. مبتکرانه، با کیفیت بالا و آینده نگر؛ این خصوصیات نمونه ای از آموزش ارائه شده توسط دانشگاه اوترخت.

مهاجرت به هلند را از کجا شروع کنیم؟

در صورتی که میخواهید در کشوری با آب و هوای بسیار عالی و موقعیت های فراوان شغلی، اقامت داشته باشید، موسسه آوید به شما مهاجرت تحصیلی به هلند را پیشنهاد میکند. از فرصت های فوق العاده ای که در این کشور برای تحصیل وجود دارد می توان به دریافت بورسیه تحصیلی در هر مقطع و هر رشته ای اشاره کرد. ما در موسسه آوید تمام سعی خود را برای دریافت بورسیه برای تمام کلاینت های خود میکنیم. دریافت بورسیه برای بیش از 70 درصد از دانشجویان اعزامی، سند افتخاریست که در سوابق ما وجود دارد. پس اگر شما هم میخواهید در معتبرترین دانشگاه های هلند به تحصیل بپردازید، کافیست از طریق فرم ارزیابی رایگان، شرایط خود را مورد ارزیابی قرار داده تا از امکان مهاجرت خود به این کشور، آگاهی یابید. همچنین شما می توانید با رزرو وقت مشاوره، بصورت کاملا تخصصی و کامل از شرایط مهاجرت به این کشور اطلاع یافته و مراحل اخذ پذیرش را شروع نمایید. موسسه آوید در تمامی مراحل همراه شما می باشد.