Search

اخذ پذیرش از مدارس بین المللی

تحصیل در مدارس بین المللی هلند:
متقاضیان برای گرفتن مدرک دیپلم در هلند باید در یکی از مدارس بین المللی هلند که مورد تایید اداره مهاجرت (IND) می باشد ثبت نام کنند. با توجه به مقطع تحصیلی و نمره های دانش آموز و سطح زبان او ،دوره های مختلفی توسط این مدارس ارائه می شود. که طولانی ترین دوره 3 سال می باشد که در صورت داشتن مدرک زبان در سطح آیلتس 6، دانش آموزان دیگر نیازی به گذراندن دوره زبان ندارند و می توانند در مدت 2 سال مدرک دیپلم را دریافت کنند. در طول دوره تحصیلی دانش آموزان به سفرهای علمی متفاوتی به کشورهای مختلف مانند کنیا ، سوییس، آلمان از طریق مدرسه فرستاده می شوند که در این سفرها با مکان های دیدنی، گردشی و علمی آشنا می شوند.

بعد از گرفتن دیپلم دانش آموزان می توانند با اخذ پذیرش از یکی از مراکز آموزش عالی وارد دانشگاه شوند و بطور تمام وقت در این مراکز مشغول به تحصیل در رشته مورد نظر شوند.

میزان و حدود هزینه های تحصیل زیر ۱۸ سال در کشور هلند متفاوت می باشد. تمامی امکانات جهت اسکان دانش آموز، خورد و خوراک و سایر اقلام دیگر را خود مدرسه فراهم نموده و هزینه های مربوطه را از والدین به عنوان شهریه اخذ می نماید. این هزینه ها توسط مدارس در قالب پکیج و بعنوان شهریه به والدین معرفی می گردد. نکته قابل توجه در مورد این هزینه ها وجود بورسیه 50% و 25% برای دانش آموزان می باشد که طبق شرایط خاصی به دانش آموزان خارجی تعلق می گیرد. در ذیل هزینه های تحصیل در کشور هلند برای دانش آموزان ارائه شده است.

هزینه تحصیل در مدارس بین المللی هلند:

1.هزینه تحصیل برای یک سال 22,300 یورو

2.هزینه اقامت و وعده های غذایی شام صبحانه، ناهار و شام برای یک سال 28,300 یورو

3.هزینه تجهیزات آموزشی (لب تاپ Macbook و کتاب های آموزشی) 650,3 یورو

4. هزینه بیعانه که بعد از پایان تحصیل بازگردانده می شود 2,750 یورو

در صورت تمایل والدین برای پرداخت هزینه ها در قسط های جداگانه، موسسه آوید این امکان رو برای متقاضیان فراهم خواهد کرد. با توجه به درخواست والدین برای دیدار فرزندانشان، این امکان وجود دارد که از طریق مدرسه دعوتنامه ای به منظور دیدار فرزند صادر شود و در تمام این مراحل مؤسسه آوید در کنار پدر ها و مادرهای عزیز خواهد بود تا بتواند بهترین راهنمایی و مناسب ترین راهکار را ارائه دهد .

شایان ذکر است که موسسه آوید با توجه به تجارب ارزنده از زندگی در هلند، همواره در تلاش است تا با همراهی فرزندان شما کوچکترین دغدغه ای برای والدین وجود نداشته باشد.